Skip to main content

Pýtali sme sa našich kamarátov, s ktorými spolupracujeme, alebo sa stretávame pri našej práci 5 otázok. O tom ako fungujú a čo sa u nich zmenilo v tomto období “karantény” sa dočítate nižšie.

4.

Tomáš Rybár, grafický dizajnér a VJ

Aké zmeny nastali u teba, čo sa týka tvojej práce? Čo hovoríš na home office (ak ho máš)?

Zrušili sa eventy na ktorých som mal maľovať a vystupovať. Takže aj aktivít aj práce je menej ako malo byť. Home office nie je ideálny, ale som vďačný, že je to pre mňa schodná alternatíva.


Ako teraz vyzerá tvoj pracovný deň?

Ráno vstanem neskôr a pracovné tempo je pomalšie ako bežne.


Aké máš nové aktivity počas tohto obdobia? (Pracovné aj domáce)

Dezinfekcia kľučiek a pozeranie video tutoriálov.


Ako relaxuješ?

Hrám s kamošmi cez videochat spoločenské hry alebo venčím psa.


 Ako vidíš budúcnosť marketingu, reklamy a grafiky vo vašom regióne?

Reklama bude vždy ak bude konkurencia. Je otázne za koľko a na akej úrovni.


5.

Maťo Noga, hudobník a producent

Aké zmeny nastali u teba, čo sa týka tvojej práce? Čo hovoríš na home office (ak ho máš)?

Časť mojej práce ako výkonného umelca, je momentálne na bode mrazu, a ako manažéra je to veľmi podobné, ťažko teraz niečo plánovať, keď nie je vôbec jasné, aký vývoj bude mať situácia.


Ako teraz vyzerá tvoj pracovný deň?

Záleží od počasia, keďže mám to šťastie, že mám záhradu, tak trávim veľa času tam, ale online práce je málo, takže to väčšinou stíham pri rannej káve. A potom sa snažím nájsť si aktivitu okolo domu, prípadne prechádzka.


Aké máš nové aktivity počas tohto obdobia? (Pracovné aj domáce)

Pracovné žiadne, ale zato som už stihol vymaľovať,umyť okná :) upratať veci spred niekoľkých rokov, čo som stále odkladal, ale už sa nedá ujsť. Čo sa domácich prác týka všeobecne som dobehol niekoľkoročné resty.


Ako relaxuješ?

V lese, prechádzka alebo bike, tiež záleží od počasia, a večere štandartne pri compe, ale iba na pozeranie filmov a seriálov, teda nie pracovne.


Ako vidíš budúcnosť marketingu, reklamy a grafiky vo vašom regióne?

To si vôbec netrúfam odhadnúť, myslím , že keď toto aj pominie, najväčšia výzva bude presvedčiť ľudí, aby sa nebáli opäť socializovať, v našej hudobnej oblasti je to prvoradé, a ktomu budú musieť byť nastavené a prispôsobené reklamy a grafiky.


6.

Katarína Luciaková, architektka

Aké zmeny nastali u teba, čo sa týka tvojej práce? Čo hovoríš na home office (ak ho máš)? 

Čo sa týka mojej práce, rozdiel nie je veľký, prácu potrebujem urobiť na počítači online od hocikiaľ. Zmenu pociťujem v tom, že sa neviem stretnúť s klientom, no i to je riešiteľné. Vieme sa spojiť online. Ďalšia zmena je, že neviem ísť pozrieť zákazku na konkrétne miesto – na stavbu, ale zatiaľ sme všetko vyriešili telefonicky.


Ako teraz vyzerá tvoj pracovný deň?

Snažím sa pracovať rovnako ako v bežnej prevádzke. Menej času mi ráno zaberá výber outfitu a make up.:) Naopak, viac času mi zaberá obed a jeho príprava, lebo sa snažím variť. Inak pracujem viac menej rovnako – 8 hodín denne.


Aké máš nové aktivity počas tohto obdobia? (Pracovné aj domáce)

Vymyslela som si, resp. snažím sa zrealizovať drobné zmeny v byte, ktoré som plánovala. Ďalej som začala odškrtávať zo svojho tzv. dlhodobého todolistu.:) Mám v telefóne zoznam vecí, ktoré by som niekedy chcela vyskúšať alebo spraviť. Sú to väčšinou nejaké ručné práce, alebo prečítanie nejakej knihy, štúdium. Teraz sa mi zoznam naozaj super zišiel.


Ako relaxuješ?

Dám si trochu jogy, alebo sa idem prejsť. Chcem sa naučiť trochu meditovať. Myslím, že v tejto dobe by takáto aktivita bola prínosná na telo aj na ducha.


Ako vidíš budúcnosť marketingu, reklamy a grafiky vo vašom regióne? 

Moc som sa nad tým nezamýšľala. Skúsim napísať, čo ma prvé napadne. Tak ako vo všetkých oboroch si myslím, že prežijú najlepší, najsilnejší a najstabilnejší. Je potrebné reflektovať situáciu a prejaviť súcit aj cez svoju prácu. Myslím, alebo skôr dúfam, že marketing sa stane menej agresívnym. Propagácia bude ľudskejšia a viac premyslená. Ľudia si budú vyberať do akého produktu investujú, budú sa po kríze cítiť ubolení a budú potrebovať pochopenie. Tak ako my všetci. :)