Včera sme dokončili veľkú 14-dielnu sériu „MINIROZHOVOROV“
Počas dvoch týždňov sme každý deň uviedli 3 rozhovory. Dozviete sa z nich odpovede na päť stabilných otázok: čo robia ľudia z nášho okolia pracovne aj nepracovne počas tohto „obdobia“ a aký majú názor na budúcnosť marketingu.
Všetkým touto cestou veľmi pekne ďakujeme.
Práve vďaka ich úprimným a otvoreným odpovediam vznikol unikátny záznam doby, aká tu ešte nebola. Rozmanitosť ich povolaní, záujmov, typov osobností aj prístupov k životu a danej situácii, len dopomohla k ešte zaujímavejšiemu čítaniu.
S odstupom mesiaca sa plánujeme našich kamarátov znovu spýtať ako sa majú, ako sa situácia u nich vyvíja a kam sa posunuli. Niektorí už istotne budú zbierať prvú úrodu zo svojich nielen záhradkárskych experimentov.
Aby reč nestála, vymysleli sme výzvu aj pre nášho Art directora Petra Dlhopolčeka. Keďže sme tiež presvedčení o tom, že ONLINE je už úplne aktuálna budúcnosť pre takmer každú sféru. Navrhli sme Petrovi, aby každý deň počas tohoto mesiaca graficky spracoval typografiu slova ONLINE a zverejnil ju na našom Instagram profile:
https://www.instagram.com/profigrafik.sk/
Týždenný report z tejto výzvy si budete môcť pozrieť aj na našej Facebook stránke:
https://www.facebook.com/Profigrafik.sk/
Veríme, že budú jeho „ONLINE návrhy“ rovnako zaujímavé ako „MINIROZHOVORY“!
Ak máte chvíľku čas prečítajte si na našom blogu sériu článkov o marketingovom fungovaní počas karantény:
1. https://profigrafik.sk/2020/03/biznis-pocas-pandemie/
2. https://profigrafik.sk/2020/04/komunikacia/
3. https://profigrafik.sk/2020/03/priority/