Aj v menších mestách sa dejú veľké veci. Záleží len na nápadoch, motivácii a chuti pustiť sa do práce. Často počúvame sťažnosti, že v malým mestách sa nič nedeje, „skapal tam pes“, nič tam nie je a nič sa tam nedá robiť. Tento komplex „detí z malého mesta“ nás nikdy nebavil, pretože poznáme veľmi veľa veľkých vecí a produktov, ktoré vznikli práve v menších mestách a sú na úrovni metropol.
Platí to aj o dizajne. V našom ateliéri robíme a aj stále chceme robiť dizajn na úrovni veľkých miest. Nezáleží na tom, či je nás klient z Terchovej, Rajca, Žiliny či iného menšieho mesta. Stále môže mať perfektnú grafiku, špičkový súčasný vizuál a originálny svetový dizajn, ktorý pretrvá desaťročia.
V správnych rukách je dizajn skutočné remeslo, tak ako boli kedysi vyhľadávané remeslá našich starých otcov.
Myslieť a dbať na dobrý grafický dizajn má zmysel aj pre menších podnikateľov v menších mestách. Pretože dobrý dizajn zlepšuje komunikáciu produktu a značky. Ľudia a potenciálni zákazníci naň lepšie reagujú a v neposlednom rade posúva spoločnosť a jej komunikačnú úroveň bližšie k úspechu a biznis cieľom. Aj Steve Jobs, Steve Wozniak a Ronald Wayne založili firmu v garáži v malej mestskej časti San Francisca a dali šancu mladému dizajnérovi Robovi Janoff, ktorý vtedy pracoval ako výtvarný riaditeľ investora. Zadali mu jednoduchú úlohu – vytvoriť jednoduché a výstižné logo pre jablčnú spoločnosť, zaoberajúcu sa počítačmi. Ako to dopadlo, viete, jeho výtvor dnes pozná celý svet a s menšími obmenami sa používa už od roku 1977!
Netreba sa báť investovať do kvalitnej sebaprezentácie, pomôže vám totiž k rastu. Aj pre malú firmu v menšom meste vytvoríme veľké veci, ktoré z vás spravia známu a viditeľnú firmu.
Navyše často je menšie mesto aj výhoda, pretože v metropole sa predsa len stratíte ľahšie.