Skip to main content

Bude rok 2019 vyvrcholením retro módy? Je to viac než pravdepodobné, na scénu prichádzajú stále viac a viac vizuály 80-tych rokov. Život si ideme užívať v blahobyte! Všetkého bude totiž veľa. Veľa zlata, veľa farieb, veľa vzorov a veľa luxusu. Leopardie či hadie textúry, pávie perá, okázalé a žiarivé farby budú supertrendy.

Inšpiráciu v 80-tych rokoch bude hľadať celý zábavný priemysel – od módy, cez hudbu až po grafický a reklamný priemysel. Na rozdiel od 80-rokov však budeme klásť dôraz na použitie ekologických materiálov, znižovanie produkcie obalov a odpadu. Vo všeobecnosti bude „cool“ nevyhnutný šetrný prístup k planéte a prírode.


Grafiku ovládnu koláže a vrstvené efekty

Grafici inšpirovaní štýlom 80-rokov spájajú dizajnové prvky so súčasnými softvérovými možnosťami. Výsledkom sú netradičné až šokujúce kombinácie farieb a tvarov. Boj o zákazníka v komerčnej oblasti je neúprosný a tak marketérom prejde všetko, čo dokáže upútať pozornosť a odlíšiť značku od dravej konkurencie. Fádnosť nieje vítaná!


Farby na pozdvihnutie nálady a upútanie pozornosti

Žiarivé dominantné farby a romantické farebné prechody budú na nás svietiť po celý rok. Ich prepojenie s výraznými geometrickými tvarmi dodá reklamným vizuálom sviežu dynamiku.


Zelená kultúra naberá na sile

Nenechajte sa pomýliť niekedy až gýčovo umelými farbami. Svet vyhlásil vojnu plastom a všetky materiály, na ktorých budú grafiky aplikované, by mali maximálne rešpektovať súčasné ekologické normy a očakávania zákazníkov.


Bez ilustrácií to nepôjde

Dôležitú úlohu v grafickom dizajne budú aj naďalej zohrávať originálne ilustrácie, jednoduché, ale výrazné geometrické tvary, dominantná typografia a retro grafické prvky vykreslené moderným štýlom vás odlíšia od konkurencie.


Tento rok bude klásť na profesionálnych grafikov vysoké nároky. Originálna tvorba a schopnosť rafinovane prepájať niekoľko dekád so súčasnosťou je výzva a inšpirácia zároveň. My v ateliéri sme deti 80-tych rokov a na túto sezónu sa veľmi tešíme!


A čo Vy?
Už ste rozmýšľali nad svojim novým vizuálom?