Už v časoch, kedy bol mobilný telefón výnimočnosťou a internet bol prevažne len v internetových kaviarňach, sme sa venovali grafike, marketingu a organizovaniu akcií. Vyštudovaná grafika sa z hobby rýchlo pretransformovala aj na zdroj príjmu. Okrem vlastnej produkcie sme si privyrábali v rôznych médiách, reklamných agentúrach a ateliéroch. Keďže sme odjakživa mali blízko k hudbe začali sme organizovať aj koncerty a párty. Zo začiatku sme akcie robili hlavne kvôli sebe. Zaujímala nás scéna a chceli sme sem dotiahnuť hudbu a ľudí, čo nás bavili. Všetko sme si riešili sami – kontakty, techniku, dopravu, partnerov aj propagáciu.
Väčšina marketingu sa riešila cez printy. Noviny, časopisy, letáky, plagáty, limitované edície nálepiek a hlavne osobné stretnutia. Kontakt s ľuďmi na akciách, spriaznený promotéri, majitelia klubov, všetci mali rovnaký zámer. Všetci chceli robiť niečo čo tu ešte nebolo a naozaj silné akcie. Vždy sme sledovali trendy. Najviac sa dialo prevažne v zahraničí. Nové a odlišné prístupy nás fascinovali a inšpirovali. Nikdy sme nekopírovali, napodobňovanie nás nebaví. Vždy sme inšpiráciu radšej pretavili do svojho vlastného rukopisu, či už sa jednalo o steetart, grafiku alebo marketing. Snažili sme sa robiť veci inak ako ostatní, iné myslenie, iný vizuál vždy upútal a bol výraznejší ako konkurenčné často veľmi podobné vizuály.
Už v 90. rokoch sme týmto spôsobom dosiahli, že každá naša akcia bola legendárna a vždy vypredaná. Z lokálnej párty sa rýchlo stala celoslovensky uznávaná navštevovaná akcia, kde pred vypredaným klubom stálo ešte ďalších 300 ľudí, ktorí čakali či sa pre nich neuvoľní nejaké miesto.
Dnes je už iná doba, aj ponuka je o čosi širšia ako kedysi. Pravidlá však ostávajú. Byť iný, byť nápadný a byť dobrý je nevyhnutnosťou, ktorú my dobre poznáme. Za 20 rokov sme prešli kus cesty. Zmenili sa médiá, možnosti sú dostupnejšie a je ich niekedy až priveľa a občas sa v nich zorientovať môže byť náročné. Skúsenosti, ktoré sme za tie roky nazbierali nám však značne pomáhajú nadmieru naplniť očakávania našich klientov. Pretože je podstatne jednoduchšie a lacnejšie nechať poradiť od profesionálov, ako strácať čas a kredit skúšaním.