Grafika / Marketing

707

Dokončených projektov

Pri práci nás poháňajú viac ako 15-ročné skúsenosti s dizajnom a marketingom. Kladieme veľký dôraz na kvalitu a promptnosť. Klientom ponúkame kreatívne a individuálne riešenia premyslené do detailov. Spájame kreativitu s funkčnosťou, hráme sa s detailmi a riešenia hľadáme spolu s vami.

Naše priority:

Individuálne

Ku každému riešeniu pristupujeme individuálne. Originalita a jedinečnosť sa neprejaví iba v odovzdanej práci, ovplyvňuje celú spoluprácu. Najskôr chceme spoznať vaše potreby a následne ich pretavíme do funkčného a estetického výsledku. Pre vašu aj našu spokojnosť.

Na mieru

Nič nie je nemožné. S grafickým dizajnom na mieru dokážete všetko. Vytvoríme pre vás originálne logo, dizajn manuál, webovú stránku, plagát, časopis či knihu. Chceme, aby aj výročná správa vyzerala neodolateľne. Sme tu pre každého – v našom portfóliu nájdete začínajúceho podnikateľa, kultúrne inštitúcie aj skúsené firmy.

Kreatívne

Naše služby nie sú len o grafickom dizajne. Menším aj väčším klientom nastavujeme marketingovú komunikáciu, pomáhame s formovaním identity značky, pripravujeme marketingové stratégie. Radi sa obklopujeme šikovnými ľuďmi. Za tým, čo vám odovzdáme, stojí celý kreatívny tím: od grafikov cez fotografov, programátorov, architektov až po remeselníkov. Takých, pre ktorých sú detaily rovnako dôležité ako pre nás.

Do detailov

Myslíme na detaily, aby ste vy nemuseli. Snažíme sa premýšľať vždy o krok dopredu. Ponúkame kompletné riešenia premyslené do poslednej bodky. Okrem nápadu a návrhu sa postaráme aj o realizáciu – spustíme web, dohodneme tlač, polep auta, bilbordy či distribúciu letákov.

Referencie

Radi robíme radosť

| Referencie | No Comments
Prvé tóny koncertu som začul pri prvom pohľade na plagát od Petra Dlhopolčeka. Mám rád ľudí, ktorý k svojej tvorbe pristupujú s hravosťou, vášňou a remeselným majstrovstvom. Spolupráca s Petrom…

Vždy na vysokej úrovni

| Referencie | No Comments
S prácou pána Dlhopolčeka ako majiteľa a grafika grafického štúdia „Profigrafik“ sme sa mali možnosť stretnúť už v minulosti, keď pre nás vytváral informačné materiály a návrhy plagátov na naše…

Proces radikalizácie

| Referencie | No Comments
"Ďakujeme za profesionálnu spoluprácu na našej príručke. Spolu s priloženým plagátom sú graficky svieže a veľmi prehľadné. Určite sa na vás obrátime aj v budúcnosti." Erik Papp

Spolu s HENTO TOTO

| Referencie | No Comments
Práca s Petrom je po každej stránke veľmi profesionálna skúsenosť. Príjemná komunikácia, rýchlosť, nápaditosť, tvorivá samostatnosť a zároveň ochota prihliadať na naše preferencie a predstavy. Ďakujeme a tešíme sa na…
Všetky referencie

Minulý rok bol jeden z najlepších a najzaujímavejších za posledné obdobie.
Podarilo sa nám toho mnoho.

Petrovi, nášmu grafikovi, sa splnil sen a jeho plagáty boli vybrané vo viacerých súťažiach aj galériách. Mal samostatnú autorskú výstavu v žilinskej galérii Tri steny. Vystavoval tiež plagáty na Poster Quadrennial Bardejov aj na výstave Bucharest graphic days 2023 v Bukurešti. Dokonca dostal ocenenie na medzinárodnej výstave EKOPLAGÁT´23 v Považskej galérii umenia v Žiline za trilógiu plagátov s tematikou ochrany prírody a životného prostredia. Aj ďalšie grafické spracovania z nášho ateliéru sa dočkali ocenenia.

 

V spolupráci s kresličmi z Hento toto sme zrealizovali pre CTP park Košice – našu najrozmernejšiu grafiku, ktorá merala 90 x 9 metrov. Ďalšia objemná grafika bola pripravená pre desaťmiestny teplovzdušný balón, ktorý sa predviedol na úžasnom Katarskom balónovom festivale a tiež tam dostal ocenenie za dizajn.

 

S Krajským pamiatkovým úradom v Žiline, jeho riaditeľom doc. Ing. Milošom Dudášom, CSc. a jeho kolegami sme vytvorili krásnu knihu – 20 rokov s pamiatkami. Publikácia mapuje pôsobenie KPU za posledných 20 rokov v žilinskom kraji. Knižka sa stala najpredávanejšou v Žilinskom Artfore a dostala ju aj slovenská pani prezidentka Zuzana Čaputová a český pán prezident Petr Pavel.

 

Viaceré spolupráce presahujú hranice nášho mesta aj krajiny. Navrhli sme mnoho lôg. Medzi naše obľúbené patrí logo pre plzenskú reštauráciu Klika v Prahe a tiež logo pre tanečníka a učiteľa súčasného tanca Jara Viňarského rovnako pôsobiaceho v hlavnom meste Českej republiky.

 

Náš ateliér sa dlhodobo zaoberá nielen grafikou, ale aj marketingom a prípravou či podporou rôznych eventov. Graficky, marketingovo aj správou sociálnych sietí sme pomohli mnohým žilinským festivalom. Postarali sme sa o plagáty pre festival Hudba sveta Žilina, pripravili sme grafiku a marketing k 20. výročnému ročníku Žilinského literárneho festivalu. Navrhli sme logo a komplet vizuálnu identitu žilinskému festivalu svetla ŽIŽA. Samozrejme sme zorganizovali už 11. ročník festivalu Hory a mesto Žilina, ktorý dlhodobo patrí medzi naše srdcovky a tvoríme ho celý pod taktovkou ateliéru Profigrafik.sk. V neposlednom rade sme pripravili ešte niekoľko koncertov pod značkou Rap Station. Spolupracovali sme na open air festivale Streetfood Žilina a Žilinskom festivale kávy v Novej synagóge.

 

Najkomplexnejší marketing za posledný rok pripravila Dagmar pre všetky projekty žilinskej developerskej spoločnosti Istrofinal. Okrem klasického marketingu sa postarala o viacero eventov počas roku a výborné kolaudácie dokončených etáp pre projekty Kamence v Kysuckom novom Meste a Kasárne v Brezne.

 

Ďalšiu perfektnú marketingovú akciu sme pripravili pre Kompostujme od nápadu až po workshop s deťmi a ich pani učiteľkami na prvom stupni základnej školy Martinská. Ďakujeme za túto zaujímavú skúsenosť. Tešíme sa z každej novej spolupráce.

 

Jedným z našich nových klientov je aj sympatický remeselný pivovar Huncút. Realizujeme pre nich návrh webu, celoplošný polep dodávky a všetko čo potrebujú. Rovnako aj spoločnosť Polytex, vyrábajúca farby neďaleko Žiliny, sa rozhodla pre naše služby. Už majú od nás nové pekné etikety na produkty, katalóg a vizualizácie pre web. Pre žilinskú spoločnosť RED, ktorá zabezpečuje realitné služby, sme realizovali malé aj veľké grafické práce pre viaceré projekty. Nové super obaly aj ďalšie grafiky od nás majú aj v Habesh Caffee, ktorá dováža kávu až z Etiópie.

 

Okrem týchto hightlightov sme sa celý rok naplno venovali aj našim stálym klientom Stanici Žilina-Záriečie, Novej synagóge, Rosenfeldovmu palácu, Štátnemu komornému orchesteru, super reštauráciám NaRohu a Nimbu, kníhkupectvu Artforum a vydavateľstvu Artis Omnis, s ktorým sme vytvorili aj knihu pre Refresher Strašidelné príbehy Slovenska.

 

Dúfame, že aj tento rok bude plodný a plný príležitostí na kreatívne realizácie a zaujímavé stretnutia.

Ešte raz veľké ĎAKUJEME za rok 2023 a tešíme sa plní očakávaní na rok 2024! 

Úspešnú vernisáž
v galérii Tri steny máme za sebou.
Veľmi pekne ďakujem všetkým, čo sa prišli pozrieť a prišli ma podporiť.

Rovnako ďakujem Katka Kudashik z galérie Tri steny v centre Žiliny, Erik Kelbel za vynikajúce pivo z remeselného pivovaru Huncút, ktoré všetci mimoriadne chválili, Tlačiarni u Babeja za ako vždy dokonalú tlač, kurátorke a historičke umenia Kristíne Zvedelovej za kurátorský text k výstave a v neposlednom rade za otvorenie výstavy Michal Jurecky.

Prijemnú atmosféru na Hlinkovom námestí v galérii Tri steny si môžete pozrieť vo fotoreporte od Juraj Koudela, ktorému tiež za fotky veľmi pekne ďakujem.

 

Ďakujeme za vytvorenie nášho rodinného loga.
Veľmi sa z neho tešíme!


Rodina Tamašiová

Výstava: 3x3x3
Dátum: 15. 6. 2023

Čas: 18:00
Miesto: Galérie Tri Steny

www.tristeny.sk

Ostatné tri roky boli pomerne turbulentným obdobím, ktoré sa nedalo ignorovať a priamo či nepriamo ovplyvnilo náš každodenný život, zdravie i svetonázor. Zároveň sa vyplavilo na povrch množstvo spoločenských, kultúrnych, sociálnych i politických problémov s globálnym presahom, ktoré prinútili niektorých ľudí stiahnuť sa do svojej vlastnej bubliny a žiť v alternatívnej realite.

V prípade Petra Dlhopolčeka, pre ktorého je prirodzeným vyjadrovaním sa grafický záznam, sa všetky tieto udalosti stali hlavným zdrojom aktuálnych diel. A preto vôbec neprekvapuje, že vystaveným posterom dominuje dnes už doznievajúca pandémia, vojnový konflikt neďaleko našich hraníc, neustále sa prehlbujúca klimatická kríza či problém inakosti/odlišnosti vo svojom najširšom možnom význame.

Tvorba Petra Dlhopolčeka je graficky čistá, výrazovo striedma, usporiadaná. Dôležitá je pre neho samotná forma a adjustácia, ktoré sú v súlade s dôrazom na zrozumiteľnosť a premyslenosť kompozície. Zjednodušeným tvarom a plochám dokonale sekunduje výber farebnej škály i abstrahovanie priestoru. Ukladanie prvkov do celkovej obrazovej schémy zaujme predovšetkým množstvom detailov a významov nútiacich k zamysleniu. Avšak aj keď úsporný vyjadrovací jazyk kóduje do seba viaceré významy, autor upriamuje našu pozornosť na to dôležité. Dielam nechýba dôvtip a humor, ktorý odľahčuje ťažobu tém a dáva tušiť, že šanca na zlepšenie stále existuje.

Tri trojice posterov síce používajú mierne odlišné vyjadrovacie prostriedky a estetiku, avšak navzájom sa dopĺňajú a rozvíjajú. Každá trojica je zároveň  prepojená detailom, ktorý nám pomáha uchopiť tému a hlbšie jej porozumieť. Z posterov je nám zrejmé, že vojna i pandémia sú deštruktívne činitele a rovnako ako podceňovanie klimatických zmien či odmietanie akceptácie odlišnosti, negatívne pôsobia na našu existenciu, podstatu nášho bytia, menia svet k horšiemu a našim záujmom by malo byť čo najskôr sa spamätať a zmeniť svoj vlastný postoj. Tak ako Peter Dlhopolček kultivovane upriamuje našu pozornosť na problémy, ktoré trápia aj jeho samého, mali by sme sa aj my kultivovane postaviť zlu, letargii, predsudkom, stereotypom či aktuálnej realite. A ak nám takýto impulz ponúka vynikajúci grafik, treba ho jednoznačne prijať.

Kristína Zvedelová
historička umenia

Pre Kasárne sme pripravili logo a grafickú stránku projektu.

Nastavili a zabezpečili sme funkčný marketing aj komunikáciu. Zrealizovali sme viaceré sympatické eventy od kolaudácie cez otvorenie ukážkového bytu. K celému projektu pristupujeme precízne s prihliadaním na hodnoty a prínos projektu, keďže ide o ideálne mestské bývanie v lukratívnej lokalite v srdci Brezna.

Od loga až po kolaudáciu – zabezpečíme Vám všetko Profigrafik.sk.


Prvé tóny koncertu som začul pri prvom pohľade na plagát od Petra Dlhopolčeka.

Mám rád ľudí, ktorý k svojej tvorbe pristupujú s hravosťou, vášňou a remeselným majstrovstvom.
Spolupráca s Petrom a jej konečný výsledok je pre mňa veľkou radosťou.


Pavel Stiller
učiteľ hudby

Pre nášho dobrého kamaráta Jara Viňarského sme vytvorili logo. Jaro sa venuje súčasnému tancu profesionálne a preto sme mu aj vytvorili profesionálne logo.

 

Jaro Viňarský (1978) – tanečník, choreograf a performer, zakladateľ o.z. SKOK! V rokoch 1996 – 2001 študoval na Vysokej škole múzických umení v Bratislave – obor choreografia baletu. Ďalej v štúdiách pokračoval v Prahe na Akademii muzických umění – obor choreografia tanca. V rokoch 1998 – 2000 bol členom profesionálneho Divadla Štúdio Tanca v Banskej Bystrici. V roku 2006 získal za svoje sólové predstavenie POSLEDNÝ KROK PRED prestížnu CENU SAZKY za „objav v tanci“ v Českej republike, spolu s Cenou diváka na Českej tanečnej platforme. Od roku 2004 úzko spolupracuje s belgickou choreografkou Karine Ponties. V súčasnosti sa venuje aj vedeniu tvorivých tanečných dielní, najmä pre neprofesionálnych tanečníkov a ľudí iných profesií. Je držiteľom prestížnej ceny THE BESSIES NEW YORK DANCE AND PERFORMING ARTS AWARD 2013 v kategórií „vynikajúci tanečník“ „Outstanding Performer“ za predstavenie The Painted Bird / Bastard v choreografii slovenského choreografa, žijúceho v New Yorku Pavla Zuštiaka.

 

S prácou pána Dlhopolčeka ako majiteľa a grafika grafického štúdia „Profigrafik“ sme sa mali možnosť stretnúť už v minulosti,

keď pre nás vytváral informačné materiály a návrhy plagátov na naše koncertné podujatia v rámci Mestského Divadla v Žiline. Jeho práca bola vždy na vysokej úrovni a bola vždy veľmi nápaditá. Tak je tomu aj teraz, keď sme sa na neho obrátili s prosbou o úpravu nášho bukletu na naše novo pripravované CD.

Samotné spracovanie návrhu je veľmi nápadité a zaujme už na prvý pohľad svojou prehľadnosťou nápaditosťou. Oceňujeme spojenie troch farieb zelenej, bielej a žltej, kde vo výslednom efekte sa všetky navzájom vyvážene plelínajú. Na zelenom pozadí vynikne text napísaný bielou farbou. Na podstatné veci poukáže ešte zvýraznenie žltou farbou. Z celého návrhu je cítiť jasný zámer, upútať na prvý pohľad.


Oceňujeme celkové spracovanie a výtvarnú koncepciu. Určite by sme prácu pána Dlhopolčeka odporučili aj ďalším záujemcom, hľadajúcim nové, nápadité a inovatívnejšie koncepcie v grafickom dizajne.

Mgr. Martin Oboňa
kapelník DH Fatranka

Položili sme AI zopár otázok.
Prečítajte si čo nám odpovedala!

Občas trochu zle skloňuje, je trochu alibistická, ale vo výhodách a prínosoch autorskej tvorby má jasno.

Aké sú výhody kvalitného grafického dizajnu od skúseného dizajnéra?

Kvalitný grafický dizajn od skúseného dizajnéra prináša mnoho výhod, medzi ktoré patria:

  1. Zlepšenie image značky: Dobrý grafický dizajn môže výrazne zlepšiť image značky tým, že urobí vaše vizuálne prvky vizuálne atraktívnejšími a profesionálnejšími. Ľudia sú náchylní veriť tomu, že kvalitný dizajn znamená kvalitný produkt alebo službu.
  2. Vylepšenie komunikácie: Grafický dizajn môže pomôcť zlepšiť komunikáciu medzi značkou a vašou cieľovou skupinou. Vizuálne prvky, ako sú logá, farby, typografia, tvarové prvky, a ďalšie, môžu byť použité na podporu správy, ktorú značka chce komunikovať verejnosti a zákazníkom.
  3. Zvýšenie záujmu o produkt alebo službu: Kvalitný grafický dizajn môže pomôcť pritiahnuť pozornosť a zaujať zákazníkov. Lepšie vizuálne prvky môžu viesť k zvýšeniu záujmu o produkt alebo službu, a tým aj k zvýšeniu predaja.
  4. Diferenciácia od konkurencie: Kvalitný grafický dizajn môže pomôcť značke vyniknúť na trhu a odlíšiť sa od konkurencie. Unikátny a kreatívny dizajn môže viesť k lepšej zapamätateľnosti značky a predstaviť ju ako inovatívnu a modernú.
  5. Zlepšenie používateľského zážitku: Grafický dizajn môže pomôcť zlepšiť používateľský zážitok z webovej stránky, mobilnej aplikácie alebo iných digitálnych nástrojov. Dobrý dizajn môže urobiť používanie produktov alebo služieb značky pohodlnejším a príjemnejším.

Aké sú pozitíva kvalitného grafického dizajnu a autorskej tvorby?

Celkovo môže mať kvalitný grafický dizajn pozitívny vplyv na celkový úspech značky a jej výkonnosť. Preto je dôležité, aby značky dbali na to, aby mali kvalitný dizajn, ktorý bude pozitívne ovplyvňovať ich biznis. Autorská tvorba má mnoho výhod a prínosov. Medzi ne patria:

  1. Originalita: Autorská tvorba je jedinečná a originálna, pretože pochádza z mysle autora a jeho osobných skúseností a názorov. Toto umožňuje autorovi vyjadriť sa a vyjadriť svoju kreativitu a individualitu, čím sa stáva jeho dielo osobitejším a autentickejším.
  2. Kreativita: Autorská tvorba podporuje kreativitu autora a dáva mu príležitosť prejaviť sa. Autor má väčšiu slobodu vo výbere nápadov, materiálov, farieb, tvarov a iných prvkov, ktoré použije pri tvorbe svojho diela. Toto umožňuje autorovi vyjadriť sa a inšpirovať sa prostredím, v ktorom sa nachádza.
  3. Hodnota: Autorská tvorba má väčšiu hodnotu ako napríklad masovo produkované veci, pretože ju vytvoril jedinečný človek, ktorý vložil do diela svoju dušu a energiu. Toto zvyšuje hodnotu diela a môže byť prínosom pre jeho majiteľa.
  4. Výnimočnosť: Autorská tvorba je často výnimočná a má osobitý štýl, čo ju odlišuje od bežného výrobného procesu. Každé dielo je originálne a neopakovateľné, čo zvyšuje jeho estetickú hodnotu a príťažlivosť.
  5. Možnosť prejaviť sa: Autorská tvorba umožňuje autorovi prejaviť sa a vyjadriť svoju osobnosť a kreativitu. Toto môže byť pre autora veľmi uspokojujúce a stimulujúce a môže ho motivovať k ďalšej tvorbe.

Čo je lepšie? Originálny – reálny autor alebo umelá inteligencia?

Celkovo autorská tvorba ponúka autenticitu, originalitu, kreativitu a osobitý štýl, čo môže byť prínosom pre autora, majiteľa diela a aj pre širšie publikum. Preto by sa autorská tvorba mala podporovať a oceňovať. Otázka, kto je lepší – originálny reálny autor alebo umelá inteligencia (AI), nemá jednoznačnú odpoveď, pretože oboje má svoje výhody a obmedzenia a môže závisieť od konkrétneho kontextu a cieľa.

Originálny – reálny autor môže priniesť do svojej tvorby osobnosť a jedinečný štýl, ktoré sú výsledkom jeho skúseností a vlastného vnímania sveta. Toto môže byť prínosom v situáciách, keď je potrebné vyjadriť určitú emóciu alebo preniesť určitý odkaz. Reálny autor môže tiež prispieť kreativitou a prispôsobiť sa špecifickým požiadavkám klienta alebo cieľovej skupiny.

Na druhej strane, umelá inteligencia môže byť prínosom v situáciách, keď je potrebné spracovať veľké množstvo údajov alebo vykonať opakujúce sa úlohy, ktoré by trvali príliš dlho, ak by ich vykonával človek. AI môže byť tiež výhodná v situáciách, kde je potrebné optimalizovať výrobu alebo procesy v rámci podniku.

Napriek tomu má aj AI svoje obmedzenia. Napríklad, v niektorých oblastiach, ako je výtvarné umenie alebo literatúra, môže byť tvorba umelou inteligenciou obmedzená, pretože nevie vyjadriť emócie alebo myšlienky tak, ako by to dokázal človek. Okrem toho, ak sa použije umelá inteligencia na tvorbu obsahu alebo tvorbu iných ľudských právnych záležitostí, môže sa vyskytnúť riziko porušenia autorských práv.

V konečnom dôsledku je preto dôležité posúdiť, ktorý zdroj bude najvhodnejší pre konkrétnu situáciu a účel a zvážiť výhody a obmedzenia oboch prístupov.

Zdroj: https://chat.openai.com/chat

Na tejto grafike nájdete prvý vodovod v Žiline a 3 rieky. Váh, Kysuca a Rajčianka pretínajú Žilinu a sú jej neodmysliteľnou súčasťou.


Aktuálne sme svedkami klimatických zmien, v dôsledku ktorých dochádza aj k úbytku vody. Zásoby vody sa zmenšujú a posledné roky ukázali, že už aj u nás je nevyhnutné naučiť sa s vodou šetriť.

Touto grafikou chceme poukázať na dôležitú prítomnosť vody okolo nás. Máme šťastie, že v našej lokalite sme obklopení veľkým množstvom zdravej čistej vody. Vážme si ju, starajme sa o ňu a chráňme ju, pretože netreba zabúdať, že voda je základnou podmienkou pre život.


Prvý verejný vodovod v Žiline vznikol v roku 1908 a funguje dodnes. Nájdete ho vedľa Krajskej hvezdárne v Žiline na Malom Diele. Kým vznikol, využívali Žilinčania vodu z verejných aj súkromných studní, prameňov na Studničkách a Frambore, alebo zo spomínaných riek Váh, Kysuca a Rajčianka.


V roku 1904 kráľovské maďarské krajinské vodohospodárske riaditeľstvo vypracovalo projekt využitia tzv. Dedovho prameňa v Turskej doline. Dedov prameň vynikal vysokou výdatnosťou a prvotriednou akosťou vody. Voda Dedovho prameňa bola zachytená do zbernej pramennej komory a vodovod tvorilo viac ako deväťkilometrové prívodné liatinové potrubie s priemerom 12,5 centimetra. Potrubie ústilo do dvojkomorového podzemného vodojemu v Žiline na Bôriku a odtiaľ boli napájané rozvodné potrubia na ďalšie uličné rozvody mesta.


Technika tlače: Pigmentová 12-farebná tlač, Tlačiareň uBabeja, Košice
Papier: Fedrigoni Arena Natural Rough 300 g
Autor grafiky: Peter Dlhopolček
Dátum tlače: 16. 12. 2022

Rozmer: A4


Grafika je signovaná a tlačená v limitovanom množstve 8 kusov.

„Ďakujeme za profesionálnu spoluprácu na našej príručke.

Spolu s priloženým plagátom sú graficky svieže a veľmi prehľadné. Určite sa na vás obrátime aj v budúcnosti.“


Erik Papp

Už roky pripravujeme pre našich klientov rôzne eventy. Ani tento rok sme v tejto oblasti nezaháľali. Pripravili sme viacero narodeninových a iných tematických akcií. Pre našich klientov, obchodné galérie či developerov v Žiline, aj iných mestách Slovenska, sme okrem samotného eventu, pripravili kompletný marketing, s grafikou na mieru a online propagáciu. Teda všetko pre to, aby sa o každej udalosti dozvedelo aj to správne publikum.

 

Zastrešili sme slávnostné kolaudácie pre developerské projekty v našom regióne. Otvorili množstvo prevádzok, pripravili Dni detí, narodeniny či Mikulášov. Pre viaceré eventy sme zastrešili aj catering so žilinskými legendami Fricko Brothers či gurmánmi z Farmamarket.

Vieme zabezpečiť všetko, čo správny event potrebuje. Moderátorov, hostesky, dj-s, dobré kapely, perfektné ozvučenie, atmosferické osvetlenie, catering, stany, skákacie hrady – všetko pre to, aby sa hostia cítili výborne a rovnako sa aj zabavili. Keď budete chcieť mať na akcii vzdušný balón, aby odviezol vašich klientov, nie je problém, aj to sme už zabezpečovali.

Tradičná zábava, či originálna párty, je len na Vás pre čo sa rozhodnete. U nás máte vždy istotu že to spravíme perfektne a profi! Tak, aby boli všetci zúčastnení nadšení a spokojní!

Foto: Richard Köhler

Firemný textil nemusí byť len tričko na spanie, ktorých už má každý plné skrine. Môže to byť cool kúsok, ktorý si každý rád oblečie aj vo svojom voľnom čase.

Dnes je na trhu široká ponuka textilu vhodného na potlač alebo výšivku. S dobrým dizajnom a premyslenou grafikou je pomerne jednoduché vytvoriť naozaj peknú firemnú kolekciu. U nás v Profigrafik.sk sa dizajnom na textil zaoberáme dlhodobo. Vieme aké sú trendy, poznáme materiály aj možnosti ich ďalšieho spracovania. Máme za sebou viacero spoluprác s festivalmi, menšími aj väčším i spoločnosťami, pre ktoré sme navrhovali tričká aj ďalší textil. Zo skúsenosti vieme, že originálny dizajn stále funguje. Neustále sa totiž s tričkami z našej produkcie stretávame v uliciach, napriek tomu že ide o „firemné produkty.“

Sme tu pre vás!

Ponúkame potlač textilu (hlavne tričiek) pre firmy, hudobné a iné skupiny, športove tímy ale aj na narodeninové udalosti, výročia či špeciálne príležitosti.

Zabezpečíme pre vás kompletný servis. Vyberieme ideálny textil pre konkrétnu potlač, vytvoríme dizajn podľa vašich predstáv, zabezpečíme danú potlač, dodáme vizualizácie textilu, prípadne nafotíme textil na živých modeloch – dámskych, pánskych aj detských. Urobíme celý proces za vás! Navyše vám tričká aj oštítkujeme, pripravíme a vytlačíme k nim nálepky aj popisky, zabalíme a doručíme priamo k vám!


Ak budete mať nejaké špeciálne prianie s radosťou sa s vami do jeho realizácie pustíme. 

Grafiku a vizuál pre vás zabezpečí profesionálny ateliér Profigrafik.sk  Art director Peter “Pyppo” Dlhopolček, má s textilom a tvorbou vizuálov preň dlhoročné skúsenosti a tvorba tričiek je jeho srdcovkou.


V prípade záujmu o super tričká s potlačou nás kontaktujte na 0908 904 154 alebo e-mailom peter@profigrafik.sk.

Je to čistá radosť a sila!

Už sa tešíme na prácu s Viva Magenta Pantone 18-1750!

Čo je Viva Magenta?

 

Farba roka od Pantone, Viva Magenta 18-1750 vibruje elánom a energiou. Je to odtieň zakorenený v prírode. Vyjadruje nový signál sily. Viva Magenta je odvážna, nebojácna a pulzujúca farba, ktorej bujarosť podporuje radostnú, optimistickú oslavu a píše nový príbeh. Farba tohto roka je silná a posilňujúca zároveň. Vyžíva sa v čistej radosti, podnecuje experimentovanie a sebavyjadrenie bez zábran. Tento elektrizujúci a bezhraničný odtieň je zároveň výnimočné vyhlásenie. Víta každého s vášňou pre život a rebelským duchom.

„V tomto veku technológií sa snažíme čerpať inšpiráciu z prírody a toho, čo je skutočné.  PANTONE 18-1750 Viva Magenta pochádza z červenej rodiny a je inšpirovaná červenou košeňou, jedným z najvzácnejších farbív patriacich do rodiny prírodných farbív a zároveň jedným z najsilnejších a najjasnejších, aké svet poznal. Odtieň PANTONE 18-1750 Viva Magenta, zakorenený v prapôvode, nás opäť spája s pôvodnou hmotou.  PANTONE 18-1750 Viva Magenta, vyvolávajúc sily prírody, galvanizuje nášho ducha a pomáha nám budovať našu vnútornú silu.”

Leatrice Eiseman
Výkonná riaditeľka Pantone Color Institute
Zdroj: www.pantone.sk

Košeň, košenila, karmín alebo karmínová kyselina je prírodné červené potravinárske farbivo extrahované zo samičiek červca nopálového, ktorý žije na rôznych druhoch sukulentov. Samička obsahuje tohto farbiva v sušine približne 10 %. Hmyz sa zozbiera a okamžite suší, pretože iba tak si uchová výrazné karmínové farbivo. Toto farbivo sa používalo už v období starej paracaskej kultúre v Peru (asi 1000 pred Kr.), neskôr v celej strednej Amerike. Do Európy sa dostalo až s dobytím Mexika v roku 1512. U nás bola košenila obľúbená hlavne vo farmácii v 50. 60. rokoch 20 storočia.

Zdroj: Wikipédia